joi, 24 mai 2007

Cînd zeiţa Fortuna e îndrăgostită

"O zi fără Băsescu"


CRP a propus şi m-am conformat şi eu. O idee bună, o zi fără Băsescu (o zi fără politică, aş completa eu). Adevărul e că n-am nimic cu el, chiar dacă mai mulţi colegi mi-au spus că sunt anti-băsescian convins, da' prea le serveşte omu' la subiecte de scandal. Problema lui, cît timp nu-mi place ceea ce face scriu despre asta. Poate voi scrie o dată şi despre ce îmi place la el. Dar, cu siguranţă, nu azi.
Deci, cum mi-am luat liber de la politică azi, mi-am zis să scriu ceva despre finala Champions League de ieri. Sincer, puţin dezamăgit. De mic sînt fan Liverpool. Dar asta e, acum doi ani eram fericit. Se mai întoarce roata. Ce pot spune e faptul că unii oameni sînt făcuţi să fie norocoşi, iar Inzaghi sigur e unul dintre ei. Zeiţa Fortuna cred că s-a îndrăgostit de el şi nu vrea să-l mai părăsească niciodată. N-o fi deloc geloasă? La atîtea fete care au trecut prin patul lui Pippo...
În schimb m-am bucurat pentru Maldini, în viziunea mea cel mai mare jucător al tuturor timpurilor. Peste 20 de ani titular la AC Milan, peste 600 de meciuri în Campionatul italian, peste o sută de meciuri în cupele europene, toate titlurile posibile în palmares. În total aproape 900 de meciuri oficiale.
E ciudat că stai şi calculezi şi te gîndeşti cum se poate acumula atîta glorie, cînd de fapt în douăzeci şi ceva de ani, tu ai jucat cumulat doar 56 de zile. Răspunsul e simplu, cu alte mii de zile de muncă şi antrenament.


Niciun comentariu: