duminică, 20 mai 2007

Nimeni nu înţelege de ce eu am votat DA

"8 motive pentru demiterea preşedintelui"

La referendumul de ieri eu m-am numărat printre acei 25% dintre votanţi ce au votat DA, pentru demiterea lui Băsescu. De ce am votat aşa? Păi să vedem:
  1. Pentru că demiterea sau menţinerea în funcţie a lui Băsescu nu îmi afectează cu nimic viaţa personală.
  2. Pentru că din principiu nu accept să fiu „condus” de o persoană care nu are onoare.
  3. Pentru că votînd pentru demitere nu înseamnă că am votat automat pentru Geoană sau PSD.
  4. Pentru că sînt un liberal convins şi nu îmi plac „populariştii”.
  5. Pentru că sper ca la alegeri să apară un candidat mai serios decît Băsescu.
  6. Pentru zicala „vezi aşchia din ochii altora, dar nu vezi copacul din ochii tăi”, adică mahalagii care văd oligarhi peste tot, nu se uită în ograda lor.
  7. Pentru că vreau un preşedinte care să nu fie doar „tare în gură”.
  8. Pentru că sunt consecvent şi votez la fel ca la alegerile trecute, adică DA.
Iar dacă mai caut mai găsesc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

da-mi un singur exemplu de posibil candidat la presedentie mai potrivit.

Lev Tzara spunea...

Hmmmm, un posibil candidat... de exemplu... Ion Ţiriac. Eu unul l-aş vota. Şi chiar sînt zvonuri că ar fi interesat.